07. November 2013

Sedinta publica despre conditiile de munca in abatoare

Partidul Social Democrat (SPD) din Rheda-Wiedenbrück organizeaza un eveniment public pentru a discuta controversata tema a conditiilor de munca în abatoarele din Germania.

Discutia de podium va avea loc Joi, 21. Noiembrie de la orele 19:30 în cladirea istorica (Standesamt) a primariei din Wiedenbrück. (Markt 1 in Wiedenbrück)

Presedinta SPD din localitate Brigitte Frisch-Linnhoff a declarat: ”Ne bucuram ca ii vom avea alaturi de noi pe Ministrul Muncii, Integrarii si Sociale Guntram Schneider, pe directorul general al firmei Tönnies GmbH Josef Tillmann precum si pe liderul sindicatului pentru industria alimentelor din Detmold-Padeborn Armin Wiese.”

Organizatorii invita toate persoanele interesate la o discutie vie, intensiva si corecta.

Dies ist der Veranstaltungshinweis in rumänischer Sprache für unsere SPD-Podiumsdiskussion mit u.a. NRW-Sozialminister Schneider und Tönnies-Geschäftsführer Tillmann zum Thema "Arbeitsbedingungen in der Lebensmittelindustrie" am 21. November um 19:30 Uhr im Historischen Rathaus (Standesamt) in Wiedenbrück.